sobota, 22 listopada 2014

Haul kosmetyczny, rossmann

Tak wiem, coś późno dodaje ten post, bo promocja już dawno się zakończyła, ale moje zdobycze mogliście już widzieć na moim INSTAGRAMIE.
Chodzi tu o promocję w rossmannie 1+1 kosmetyk z kolorówki.
Oczywiście musiałam z niej skorzystać, bo nie przeżyłabym tego.
Zapraszam do czytania, bo jest kilka ciekawych kosmetyków.



Po pierwsze, poszłam do rossmanna z nadzieją zakupienia nowego podkładu.
W moje ręce trafił REVLON Nearly Neaked, który polecała Maxineczka już jakiś czas.
Ja mam numer 110 Ivory, no bo przecież białasy muszą mieć najjaśniejsze odcienie.
Jestem z niego średnio zadowolona, ale o tym może w innym poście.


Także z REVLONA trafiła mi się kredka do ust.
Kolor 120, ostry róż.
To chyba był jedyny kosmetyk, który wybrałam w ciągu 2 min.



Z racji tego, że dużo czasu spędzam poza domem i czasami potrzebuję przypudrować sobie "nosek", zakupiłam puder w kompakcie. Ja osobiście preferuję pudry sypkie, no ale nie będę ze sobą nosić pędzla...
Kiedyś na jednym z kosmetycznych blogów (juz nie pamietam u kogo) przeczytałam post o pudrach w kompakcie. Jednym z nich był MANHATTAN Clear Face.
Ja mam go w odcieniu 70 Vanilla. W zestawie jest także gąbeczka, ale nie jest ona zbyt miła.
Jest on antybakteryjny i działa przeciw błyszczeniu się skóry.



Moim małym rozczarowaniem okazał się eyeliner w pisaku z RIMMEL'a z serii SCANDALEYES, oczywiście CZARNY.
Jest precyzyjny, ale jeszcze musze nad nim popracować.


Drugiego dnia poszłam już po tańsze zakupy.
Był to m.in. tusz z EVELINE. Ja osobiście bardzo lubię tą firmę.
Moim wyborem stał się VOLUMIX FIBERLAST, oczywiscie czarny.
Niby ma on wydłużać i podkręcać, ale to raczej nie jest do końca prawdą.
Bardzo zachęciła mnie jego szczoteczka, uwielbiam takie nietypowe.


Miałam dylemat co moge dobrać cenowo do maskary... uwierzcie mi, długo kręciłam się po sklepie żeby w końcu do mojego koszyka trafił cień z CATRICE.
Z racji tego, że bardzo dużo dziewczyn zachwyca się tymi cieniami i ogółem metalicznymi odcieniami, wiec i ja zakupiłam choć jeden.
Jest on w odcieniu 020 Gold n' Roses (nazwa mówi sama za siebie jaki to odcień).


Bardzo dobrym zakupem okazał się błyszczyk matowy z LOVELY.
Jest on nr 1.
Mnie wydaje się troche wpadający w bordo, ale na ustach aż tak tego nie widać.



Do niego dobrałam eyeliner z WIBO.
Kolor czarny i podoba mi sie w nim bardzo pędzelek który jest precyzyjny.



To tyle.
Myślę, że jest kilka kosmetyków wartych uwagi, a niektóre już mniej.

Jak wasze zakupy?
Trafiłyście na coś ciekawego?

Piszcie!






16 komentarzy :

  1. Używam podobnych kosmetyków i bardzo je polecam !
    Świetny post kochana !

    Pozdrawiam XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy! Daj znać jak się sprawdza podkład i tusz do rzęs Eveline. Mam ten puder z Manhatanu, jest bardzo fajny i ogromnie wydajny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko :) niedługo postaram się dodać recenzję, więc śledz blog na bieżąco :)

      Usuń
  3. Uuuu widzę że też zaszalałaś na promocji:) Mam ten tusz do rzęs Eveline, ale w wersji Volume- złotej i jest rewelacyjny do moich rzęs!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem taką ciapą, że praktycznie nic nie kupiłam na tej wyprzedaży... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jak zwykle nic sobie nie kupiłam. Taka ze mnie wizażystka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam kremy bb na tej wyprzedaży :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja na tej promocji nic nie kupiłam :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Haule Zakupowe :-) ten tusz wydaje się być ciekawy^^
    Jestem tu z grupy na Facebooku. Miałam odwiedzać, komentować i może obserwować wszystkie blogi, które skomentują mój post na Facebooku. No i jestem :-)
    Obserwuję, bo bardzo mi się podoba Twój blog!;* Jeśli spodoba Ci się mój, tez zaobserwuj ;*
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.