sobota, 29 listopada 2014

Dzienny/wieczorowy makijaż- paletka Iconic 2

Z racji tego, że posiadam tylko paletke Iconic 2 z MUR'a, stwierdziłam że warto poszukać inspiracji na blogach innych dziewczyn.
Wpisałam w google i oto ukazał mi się piękny tutorial wykonany przez http://dressed-in-mint.blogspot.com
Mogłyście widzieć już przedsmak, dawno temu na moim INSTAGRAMIE.



Ja tutorialu wam nie dam, ponieważ w trakcie wykonywania makijażu zupełnie o tym zapomniałam.
Byłam zbyt skupiona na pracy.
WYBCZACIE! :(


Chętnie poczytam wasze opinie na temat mojego makijażu :)
PISZCIE PISZCIE!






zdjecie wykonane przednim aparatem ;x


Cienie: paletka Iconic 2 , Makeup Revolution
Podkład: Affinimat, Maybelline, nr 02 light porcelain
Puder/korektor: Kobo 102/101
Bronzer: Ultra Bronze, Makeup Revolution
Róż: paletka róży Makeup Revolution
Rozświetlacz: Goddes of love, Makeup Revolution



20 komentarzy :

  1. Bardzo fajny makijaż .Moim zdaniem jest idealny nawet do szkoły.
    Wymiana obs?
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój dzienny makijaż wygląda bardzo podobnie :-)
    Ale bardzo ładnie w nim wyglądasz!
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  3. You are very beautiful and you fit this makeup!
    I follow you, I hope you follow back.
    Have a nice day ♥
    http://lyinyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna i bardzo podoba mi się twój wygląd bloga. Śliczny ten nagłówek. :) *-*

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :*
    Jeśli będę miała cię w obserwowanych to na pewno będę wpadać częściej. ;)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) ale jak ktos woli, jak ja, takze wieczorowy

      Usuń
  6. Piękny makijaż, a zwłaszcza cudne oczy *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie podkresla oczy, starannie wykonany :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż niesamowity! Piękne, idealne kreski oczu, sama takich niestety nie potrafię..
    Przyznaję, że całe konturowanie twarzy i 'zabawa z cieniami' mnie zainteresowała i pewnie niebawem jeśli mi się uda wypróbuję ten tutorial. :) Pozdrawiam.

    anja-bloguje.blogspot.com

    anja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.