czwartek, 23 października 2014

Wizyta w celebrities nail bar

Ostatnio pisałam w poście o nagrodach i podarunkach z warsztatów blogerek, że udało mi się wygrać zaproszenie do CELEBRITIES NAIL BAR na manicure z malowaniem paznokci.




Akurat we wtorek złożyło się tak, że po 2 wykładach miałam 2,5h wolnego, więc wpadłam na pomysł, żeby wykorzystać zaproszenie.
Miejsce bardzo klimatyczne. Strasznie mi się tam spodobało.



CNB to nie tylko usługi manicure, ale także szereg innych: masaże, zabiegi na twarz i ciało oraz przekłuwanie uszu.
Można tam także nabyć lakiery, kremy, olejki, a także słodkie babeczki do kąpieli (które nie są tylko na 1 użycie)




Zostałam profesjonalnie odsłużona. Pani dokładnie wypytała mnie czego oczekuję.
Powiem wam, że nigdy w życiu nie miałam tak równych paznokci i tak ładnie wypielęgnowanych skórek!!!


Końcowy efekt wyszedł rewelacyjnie!
Lakier który wybrałam jest świetny. Chaberek z firmy OPI- uwielbiam takie kolorki.


Mogę wszystkim gorąco polecić to miejsce!












14 komentarzy :

  1. Super blog ♥ ciekawie tu a paznokcie są cudowne!
    Obserwuję, zapraszam do mnie :**



    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor przepiękny mój ulubiony jeśli chodzi o paznokcie! :)
    zapraszam do mnie http://sloik-dzemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. co powiesz na obserwacje za obserwacje http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie ;D l Dziękuję za komentarz u mnie♥
    http://byolqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, zadbane paznkocie.. ;) ale osobiście ten kolorek nie w moim stylu ;3
    krowokwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładne paznkcie, szkoda że już ich nie ma ;c

      Usuń
  6. Przepiękny kolor. Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.