poniedziałek, 13 października 2014

Warsztaty makijażowe z marką Decoderm (spotkanie łódzkich blogerek)

Tak, w łódzkim blogerki TEŻ potrafią się zorganizować i spotkać na kawie i warsztatach makijażowych !
Tak więc, spotkałyśmy się pięknego słonecznego 11 października w barze/kawiarni Niebostan.




Całe warsztaty makijażowe odbyły się dzięki marce DECODERM oraz ogromnemu zaangażowaniu Justyny z bloga http://keepcalmcarryon.pl/ ZA CO BARDZO DZIĘKUJĘ!

zdjęcie wykonała Justyna

W ogóle pytanie czy znacie tą marke kosmetyczną? Zapewne nie. Ja również byłam łysa na ten temat do czasu warsztatów. 
DECODERM to włoska firma kosmetyczna, która ma w swojej ofercie kosmetyki dla profesjonalistów, ale również dla zwykłych kobiet, które chcą poczuć się pięknie w swojej skórze, a makijaż im w tym pomaga.
Przedstawicielką tejże firmy była przemiła, sympatyczna i niebanalnie mądra makijażystka Agata Szpakowska. To prawda co o niej mówię, wiedzę na temat makijażu ma ogromną! Aż pozazdrościć... Siedziałam i słuchałam jak zahipnotyzowana, podczas całej prezentacji. Dowiedziałam się o różnych trikach makijażowych, odpowiednich produktach dla poszczególnej cery oraz jak odpowiednio dobierać do siebie kolorówkę.

zdjęcie wykonała Beata

Oprócz ogólnej prezentacji produktów marki Decoderm, na spotkaniu zaprezentowane zostały 4 makijaże: make up-no make up, paryski, ślubny oraz glam rock :

1. MAKE UP- NO MAKE UP, czyli makijaż bez makijażu. Delikatny, subtelny makijaż podkreślający kobiece naturalne piękno. Idealny na co dzień.



chyba Kasi spodobał się makijaż, bardzo ładnie na niej wyglądał ;)

2. MAKIJAŻ PARYSKI, czyli kreska na powiece, rozświetlona cera i czerwone usta 


Chyba Asi spodobał się makijaż, po skończonej pracy była bardzo uśmiechnięta ;)

3. MAKIJAŻ ŚLUBNY, czyli 3 makijaże w 1: dzienny, wieczorowy oraz fotograficzny. Makijaż ten cechuje delikatność, podkreślenie piękna, subtelność i oczywiście długotrwałość, więc bazy pod podkład jak najbardziej! 
I tutaj niespodzianka, bo buźki użyczyłam JA :)




4. MAKIJAŻ GLAM ROCK, ostre wyraziste oczy oraz dosć mocny akcent na usta. 
Tutaj modelką była Kamila :)



Widać, że Kamili makijaż bardzo się spodobał. Promieniała z zachwytu.

Całe spotkanie przebiegło w miłej atmosferze, przy kawie, jedzonku oraz mnóstwu kosmetyków, które mogłyśmy dotykać, wąchać (tak! kosmetyki tej marki pachną, kokosem bądź wanilią) oraz testować na własnej skórze.

 hah, dzięki Beatko za zdjęcie mojego skupienia podczas robienia zdjecia kawie !

 moje przygotowania do makijażu :) i pędzel, który zaciekawił niektóre blogerki...

tajemnicze urządzonko do nakładania podkładu




 mój identyfikator 
zaproszenia na kawe





A tutaj kilka kosmetyków ;)

W pomadkach urzekło mnie to, że miały wygrawerowaną nazwę firmy! No i ładne kolorki ;) Dla każdego coś dobrego...

Kształt tej szczoteczki mnie zadziwił! Ciekawe jak sprawdzałaby się na rzęsach...

Już nie od dziś wiadomo, że jestem fanką wszystkich odcieni niebieskiego, no więc bez zdjęcia cienia nie obyłoby się...



Ja miałam na sobie podkład 01 i powiem wam że gdy wzięłam troche na dłoń to wydawał się zbyt ciemny, nawet gdy go nakładałam taki się wydawał, ale z czasem, tak patrze i wtopił się w mój koloryt skóry! Duży plus, chętnie bym go na dłużej przygarnęła ;)

Czas nam upłynął bardzo szybko. Nim zdążyłam zauważyć, a już te kilka godzin minęło! Wielka szkoda, bo z takimi osobami to mogłabym siedzieć i rozmawiać całymi dniami. 
Miejmy nadzieję, że łódzkie blogerki będą sie nadal spotykać i organizować takie warsztaty!

Grupowe zdjęcie. Uśmiechy nie schodziły z twarzy :)


A także krótki filmik od Eweliny:

18 komentarzy :

  1. takie warsztaty to świetna sprawa
    ktoś profesjonalnie zrobi makijaż, do tego świetne towarzystwo

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było świetnie :) hehe moje jedno niedokończone oko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Było rewelacyjnie, oby więcej takich spotkań w Łodzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super było! Oby do następnego w podobnym składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Wam fajnie! Chętnie bym kiedyś przybyła na spotkanie w te rejony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Było super! Mam nadzieję, że wkrótce powtórzymy :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.