poniedziałek, 27 października 2014

Szybka czaszka na halloween!

Jeżeli nie macie zbyt dużo czasu w dniu halloween na zrobienie sobie świetnego kolorowego, gnijącego makijażu, to zapraszam do zrobienia szybkiego i ciekawego makijażu czaszki :)



To co musicie potrzebować to:

  • najjaśniejszy podkład jaki macie
  • swój puder
  • czarna kredka
  • czarny MATOWY cień- ja użyłam z palety ICONIC 2
  • 3-4 pędzle
  • kartka samoprzylepna albo jak ja plasterki 


Po pierwsze nakładamy podkład. Na cała twarz, oprócz powiek, ale także na usta!
Następnie puder, żebyśmy się nie świeciły.

I przechodzimy do całej zabawy! :)

W kartce/plasterkach wycinamy różnego kształtu zęby.
Mogą być małe, duże, proste, pokrzywione, jakie tylko chcecie.
Następnie przyklejamy je tak jak na zdjęciu.
Fajnie jeżeli zachowacie odstępy pomiędzy.



I delikatnie wklepujemy matowy czarny cień pędzlem (ja użyłam HAKURO H70).
Następnie rozcieramy cień pędzlem (ja użyłam ALI 15)
Odrywamy kartki/plasterki.
I gotowe zęby !

sorki, zdjęcie troche rozmazane


Kolejnym krokiem są oczy.
I znów nakładamy czarny cień pędzlem, a na koniec rozcieramy.
Nakładajcie cień również na brwi, wtedy to lepiej wygląda i brwi nie widać.
Linię wodną przejedźcie czarną kredką do oczu.
I oczy skończone!



Ostatni etap to nos. (widoczny już kawałkiem na zdjęciu wyżej)
Trudno tu opisywać co robić krok po kroku, ale widzicie kształt. Oczywiście nie musicie się ograniczać do niego, nie musi być tak symetryczny.


Cały makijaż prezentuje się tak:



Myślę, że pomysł jakim zainspirowała mnie Red Lipstick Monster jest bardzo przydatny.



A czy wy lubicie takie makijaże?
Próbowałyście coś stworzyć na tegoroczne halloween?










14 komentarzy :

  1. nigdy się tak nie malowałam, też dlatego, że nigdy nie byłam na takiej imprezie aczkolwiek Twój makijaż jest fajny i całkiem prosty - jedynie mocniej bym zatuszowała usta by były jak najmniej widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie byłam, tak nie miałam pomysłu na makijaż to zrobiłam czaszke

      Usuń
  2. świetnie wygląda taki makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne!! A patent z plastrami pobija wszystko :) Przykro mi, gdy patrze na takie fantastyczne makijaże, że w tym roku nie mam gdzie się przebrać :(

    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trzeba coś wymyślać na zastępstwo :P ja też niestety nigdzie nie ide

      Usuń
  4. Każda z nas z pewnością ma w szafie jasny puder "na zimę" :) a pomysł z przyklejeniem tych małych elementów do twarzy- genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie :) Ja bym jeszcze dodatkowo zatuszowała trochę usta, bo jednak są dość widoczne. Ale pomysł genialny i prosty do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak wiem o ustach, no robiłam to po raz pierwsszy więc dzięki za radę :)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.