czwartek, 16 października 2014

Pędzle ALI, hit czy tani kit?

Pewnego dnia moje przyjaciółka zabrała mnie do pewnego kosmetycznego sklepiku.
Z zew. nie wygląda jakoś okazale, no ale nie ocenia się ksiązki po okładce.
Weszłam i byłam w RAJU!
Wszystko do paznokci, rzęs, twarzy i w końcu poszłam na koniec sklepu i tam ukazały mi się one!
Piękne, miękkie i tanie pędzle firmy ALI.
Zapewne nikt z was ich nie zna... no nie dziwmy się, są one dostępne tylko w takich osiedlowych sklepikach, a pewnie większość z was kupuje pędzle w drogeriach czy sklepach internetowych.





Na początek kupiłam duży pędzel do pudru, ale jest on też dobry do bronzera.
Co w nim ciekawego to to, że jest on troche przypłaszczony.
Jest także niezwykle miękki i z tego co wiem jest wykonany z naturalnego włosia.
Jego cena aż powala: 23zł i jest to chyba najdroższy pędzel z tej firmy.


Kolejny pędzel to nr 15.
W kształcie jest to średniej wielkości kuleczka, bardzo dobra do rozcierania cieni. Na czubku jest troszeczke
Włoski nie wypadają, z czego jestem bardzo zadowolona!
Cena: 5,90zł




Pędzel nr 17, to malutki spłaszczony pędzel to prezycyjnego nakładania cienia na powiekę,
Jest mięciutki i bardzo dobrze nakłada cienie.
Co mnie skusiło do zakupu to oczywiście jego mały rozmiar!
Cena: 4,90 zł




Pędzel nr 4.
Jest on pędzlem z włosia syntetycznego.
Włosie dobrze zbite, nie wypada.
Myślę, że będzie odpowiedni do nakładania płynnych kosmetyków do brwi, a także do eyeliner'a.
Cena: 2,90 zł


Pędzle trzyma się wygodnie w dłoni, nie wyślizgują się.
Wyglądają na bardzo eleganckie, szczególnie te z czarnej serii.


Jednak są też minusy:

*dostępność, nie wiem jak w innych miastach, no ale w łodzi widziałam tylko w jednym miejscu, obok placu Wolności.
Widziałam kilka pędzli z tej firmy na allegro, ale to na prawdę kilka sztuk... wpiszcie w wyszukiwarke na allegro.pl "ali cosmetics".

*brak numeru pędzla na trzonku, na zdjęciach widać że lakierem do paznokci namalowałam numerki na trzonkach


Myślę, że niedługo pobiegnę i kupię kolejne do mojej rodzinki pędzli :)

A czy wy też posiadacie jakieś tanie pędzle do polecenia?
Piszcie!
Lub macie właśnie te z ALI?



23 komentarze :

  1. Bardzo fajnie piszesz posty , naprawdę ;) + Muszę sprawdzić pędzle ! :p

    OdpowiedzUsuń
  2. jak będe następnym razem w tamtej okolicy to zajrzę do tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz przetestować a sie nie zawiedziesz !

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja też, ale czasami można pokusić się na coś innego

      Usuń
  5. ja ostatnio szukam dobrych pędzli w miarę przyzowitej cenie :) szkoda, ze te są tak słabo dostępne stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej a moglabys np wyslac takie pedzle??;)pozdrawiam moj email kotek154@poczta.onet.pl czekam na kontakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam nadal czekam na kontakt od pani kotek154@poczta.onet.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tj pisałam wyżej, odezwe sie jak znajde więcej wolnego czasu

      Usuń
  8. Dobrze będe czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, mogłabyś powiedziec cos wiecej na temat lokalizacji tego sklepu? Bo z tego co sie domyslam nie jest to zadna z wiekszych drogerii na piotrkowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładny adres to ul. pomorska 5 , ale niedawno mieli remont i nie wiem czy już skończyli

      Usuń
  10. Ostatnio kupiłam kilka z czarnej serii i baardzo je lubię, szczególnie A-15, mam dużo pędzli droższych firm ale żaden nie jest tak uniwersalny i wyjątkowy, nim można zrobić makijaż całego oka

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam kilka z tej serii, ale tych białych. Wszystkie je uwielbiam i właśnie przy Piotrkowskiej kupuje

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.