środa, 1 października 2014

OFF FASHION WEEKEND, part 2

Część druga relacji z OFF Fashion Weekend.

Był to trzeci i ostatni dzień tego wydarzenia.
Fryzury i makijaże były zupełnie inne.
Miałam doczepianą GRZYWKE!

Co tu dużo pisać, patrzcie :)

Hair: DS Jacek Olejniczak Dom Sztuki
MUA: ESZ Anagra

Pierwszy pokaz wspaniałego projektanta: JAROSŁAW EWERT
I właśnie do tego pokazu były potrzebne grzywki.


Drugi pokaz: DIAMOND DUST
Musiałam trzymać ten płaszcz, ponieważ oprócz bielizny nic więcej pod nim nie miałam...


Trzeci pokaz: MarylaW
Kolekcja PUZZLE
Pierwsza stylizacja nawet była okej, gdyby nie ta długość spódnicy... 

Druga stylizacja bardziej wieczorowa (tak mi się wydaje) 

Czwarty pokaz: MARIA WIATROWSKA
I tutaj był ustny nieogar! 
Wychodziłam 3 razy!!!

 Ostatni piąty pokaz, wspaniałej i myślę że najbardziej znanej projektantki podczas tego weekendu: MILITA NIKONOROV
Niestety, nie mam zdjęcia pierwszej stylizacji... 



To by było na tyle z tego wspaniałego i pracowitego weekendu!
Mam nadzieję, że coś wam sie spodobało :)

Pozdrawiam, 

Violet.




2 komentarze :

  1. jakoś nie rozumiem tej kolekcji MarylaW do końca. Na ostatnim FW jej inspiracja puzzlami była zbyt bezpośrednia ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, kobieta jest bardzo nie miła powiem ci i może dlatego ciężko cokolwiek jej rozumieć...

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.