poniedziałek, 20 października 2014

Nie ma świąt, są prezenty...

Z racji tego że powstał już post o warsztatach i spotkaniu blogerek, dziś chciałabym zaprezentować prezenty jakie można było otrzymać.

1. Pani Agata, która prowadziła warsztaty, przygotowała dla każdej uczestniczki torbę upominków firmy DECODERM.
Ja otrzymałam:
*cennik produktów
*katalog produktów, wraz z dokładnym opisem i zastosowaniem
*lakier do paznokci, "laguna blu 13", bardzo ładny odcień niebieskiego a takie zawsze uwielbiam!
*wypełniająca baza pod makijaż... jednak nie dla mnie, ja zmarszczek i niedoskonałości nie mam. Może wypróbuje na mamie...
* dwie próbki DD cream... no tak były już BB, CC, to i teraz DD kremy, niedługo jakaś firma dobrnie do ZZ





2.Pakiet próbek firmy GEHWOL
Firma posiada w swoim asortymencie produkty do pielęgnacji stóp.
Jak dla mnie najbardziej jestem uradowana z balsamu rozgrzewającego do stóp -> zachowam na zimę.


3. Produkty firmy AA cosmetics, z gamy produktów do ultra nawilżenia.
*Krem intensywnie nawilżający (ja go nie używam, bo mama już go zabrała)
*Odżywczy płyn mieralny do demakijażu twarzy i oczu
*Starter nawilżający pod makijaż


4. Portal łowcytrendów.pl wypromował nasze spotkanie.
  Otrzymaliśmy w prezencie kubki, które pod wpływem gorącej wody pokazują reklamę tejże firmy. Bardzo fajny gadżet.


                                

5. Od naszej cudownej organizatorki, Justyny z bloga keepcalmcarryon.pl otrzymałyśmy 2 peelingi do ust. Ja osobiście jeszcze ich nawet nie otworzyłam, a tak smakowicie wyglądają...


6. Na sam koniec odbyło się losowanie zaproszeń do CELEBRITIES NAIL BAR na manicure z malowaniem paznokci.
Najzabawniejsze jest to, że jako ostatnia zostałam wylosowana, z czego ogromnie się cieszę i już jutro idę na chwilę relaksu po wykładach




Bardzo dziękuję za produkty do testowania, oraz zaproszenie. 

Na dniach pojawią się posty z recenzjami.










12 komentarzy :

  1. bardzo dużo ciekawych rzeczy wpadło Ci w ręce :)
    obserwuję :*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, ze pokażesz swoje paznokcie po powrocie z tego salonu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa na pewno była. Powiedz mi jak dostałaś zaproszenie na takie spotkanie? bardzo chętnie bym do Was dołączyła, a teraz mieszkam w Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy.. ciekawie wyglądają! :).
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne miejsce :) Genialny kolor sobie wybrałaś <3
    Pozdrawiam, Panna Obrażalska :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.