czwartek, 9 października 2014

Make Up Revolution ICONIC 2

Dziś opowiem wam troche o ZNAKOMITEJ palecie cieni do powiek ICONIC 2 z MakeUp Revolution.

Chyba każdy słyszał coś o tej firmie... ostatnimi czasy dużo blogerek rzuciło się na ich kosmetyki.
Moim pierwszym zakupem była paletka do cieni ICONIC 2 i było to chyba miesiąc temu...
Znajdują się w niej maty i satynowe oraz perłowe odcienia.

Od tego czasu ją po prostu pokochałam! Prawie codziennie wykonuje sobie zwykły, naturalny make up tą paletką.

Przeważnie make up wykonuje gdzieś w granicach 7 - 9 rano (zależy jak ide na studia, bądź na którą jestem gdzieś umówiona).  Co najlepsze cienie potrafią wytrzymać na mojej powiece nawet 10h !!! [Bez żadnych poprawek ]
Dla mojego zaskoczenia cienie się prawie wcale nie osypują!

Ich pigmentacja jest rewelacyjna! Chyba żaden kolor nie jest za "słaby".



Powiem wam że nawet układ cieni w paletce mi nie przeszkadza. Gdy troche cienia się "przesypie" w inny rowek to wystarczy po prostu zdmuchnąć i tyle, nie ma z tym kłopotu.
Ogółem paletka jest wykonana z dobrego plastiku, nie ma lusterka, dzięki czemu od razu widać jakie kolory znajdują się w środku.

Cena jest tak niska, że kupując 1 paletke sleeka, mogę mieć 2 paletki z MUR'a. Więc cena jak na tak profesjonalną paletke jest bardzo przystępna.

Jak dla mnie dostępność tej paletki nie sprawia problemu. Odkąd firma zrobiła taką furorę, chyba nie ma kosmetycznego sklepu internetowego który nie ma czegoś z tej firmy w swoim asortymencie. Jednak zdarzają się i takie e-sklepy, które ich nie mają...


Podsumowując!
*długotrwały efekt

*minimalne osypywanie sie

*pigmentacja na duży +
*wygodne plastikowe opakowanie

*cena
*dostępność

Macie już jakąś paletke z MUR'a???
Dobrze wam służy?


Pozdrawiam,
Violet.

13 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.