piątek, 29 sierpnia 2014

haul zakupowy (znów)

Chyba wpadłam w jakąś manie zakupową.
Co odwiedzam jakieś centrum handlowe bądź samą drogerię to zawsze muszę coś kupić!
Niestety ostatnio sumy na rachunkach nie są zbyt małe... hm... coś musze z tym zrobić, bo niedługo praca się kończy i co z tym idzie PIENIĄDZE!
No ale mniejsza, jw. kupiłam kilka drobiazgów. W komentarzu oceńcie moje zdobycze :)

1. Piękny miętowy lakier z rimmela, na prawdę szybko schnie!


















2. Lakier z golden rose "carnival". Są to drobinki czerwono czarne z bezbarwnym lakierem. Nawet ładnie wygląda na miętowym kolorze.

 

3. Dwa matowe lakiery golden rose "matte". 

4. Srebrny lakier golden rose. Po drugim nałożeniu świetnie kryje i gdy zasycha mam uczucie jakbym dotykała piasku.

5. Dwa pękające lakiery golden rose "graffiti"

6. Balsam do ust nivea "sos lip repair". Recenzja jego na pewno się pojawi, bo jest świetny!

7. Błyszczyk do ust rimmel "apocalips" w odcieniu nude, szkoda tylko że ma dziwny zapach i na moich ustach dziwnie wygląda... ale za to design ma wspaniały
 tutaj na mojej dłoni

8. Podkład astor "perfect stay". Nie wiem czemu ale ostatnio w moje ręce wpadają kosmetyki z astora...
tutaj na mojej ręce

9. Eyeliner gel rimmel. Wszystko okej, gdyby nie ten pędzelek... 

10. Róż do policzków catrice "defining blush"

11. Tangle teezer ze sklepu ezebra.pl

12. Okulary przeciwsłoneczne sinsay. Powiem wam że zdążyłam się już w nich zakochać 


A jak u was mania kupowania?
Upolowałyście coś ciekawego ostatnio???

Piszcie w komentarzach ;)


Pozdrawiam,

Violet.

12 komentarzy :

  1. Bo ten lakier srebrny z GR to piaskową bodajże strukturę ma, jak cała seria Holiday ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne lakiery ;)
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zostałaś nominowana do Liebster Blog Award !! :D

    http://theendofrealityyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obs za obs kom za kom ? zacznij
    http://cassie-casie.blogspot.com/2014/08/czesc-wszystkim-jestem-zuzanna-moje.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy, bardzo lubię lakiery z firmy Golden Rose. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten miętowy i te matowe :) Lubie te szczotki :)

    http://life-is-beaatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie te matowe nie przypadły do gustu, wolę mat na ustach niż na paznokciach :)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.