wtorek, 8 lipca 2014

lakiery do paznokci

Tak, w końcu ruszyłam swój gruby tyłek z łózka i pocykałam troche zdjęć.
Zastanawiałam się jaki temat poruszyć i od razu wpadłam na pomysł pokazania wam mojej "kolekcji" lakierów do paznokci.

A więc zaczynajmy! :)



 Tak wygląda miejsce gdzie przechowuje lakiery.
Średniego rozmiaru pudełko zrobione z kartek.


1. NIEBIEKIEEEEEE
 Moja mała armia niebieskich lakierów. Ulubieńcy :)


 2. RÓŻE


3. FIOLETY/BEŻE
 Ten po lewo nie jest niebieski... tylko ciemno fioletowy, tak po prostu na zdjęciu wyszedł


 4. CZERWIENIE
Moi drudzy ulubieńcy :)


5. CZERNIE/SZAROŚCI
Wiecie może z jakiej innej firmy można dostać lakier z cienkim pędzelkiem?


6. POMARAŃCZE



7. ZŁOTO/ ŻÓŁCIE

8. ZIELENIE


9. BIELE/ BROKATY


+ dodatek co ostatnio zakupiłam
Materiałowe wieszaki, które są po prostu WSPANIAŁE!





+Śmieszna myszka komputerowa mojego K. :)





Miłego wieczoru,
Violet.



22 komentarze :

  1. Niezła kolekcja ;) Ale za mało czerwonych jak dla mnie ;p
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne niebieskości......:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja, ja również mam parę lakierów, takich jak Ty ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te rozwarstwione radziłabym wyrzucić bo można sobie krzywdę zrobić ;) a kolekcja ładna.
    Dołączyłam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał spora kolekcja *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka kolekcja :) ja mam 1/4 twojej
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że mam dużo lakierów bo ostatnio to już je nawet zaczęłam wyrzucać a ty to masz dopiero sporą kolekcję
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj tam, mało ich jest... trzeba coś dokupić :D

      Usuń
  8. Ciekawy post ;D Jak i Blog Zapraszam Do mnie Może się coś spodoba ? :D http://werix-blog1.blogspot.com/ + za każdy miły komentarz Odwdzięczam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam nawet 1/10 lakierów co Ty masz! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo masz lakierów, ja swego czasu też miałam dużo, ale pozbyłam się z 40 których nie używałam i zbiory się pomniejszyły. Materiałowe wieszaki też mam, gładkie, w kwiatki i w panterkę, kupowałam jakiś czas temu w Black Red White i w Biedronce raz były dostępne :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.