piątek, 25 lipca 2014

kosmetykowy haul

Ostatnio do moich kosmetyków trafiło kilka cudeniek.

Jednym z nich jest tusz do rzęs, który chyba już każda blogerka testowała (oprócz mnie jak zwykle)


Lovely- pump up, curling mascara
Cena: 8,99
Dostępność: ja swój upolowałam w rossmannie
Mam nadzieję że się dobrze sprawdzi :)

Kolejna rzecz to suchy szampon Batiste
Jeszcze go nawet nie użyłam, a mam go od tygodnia.



Cena: 10,90
Dostępność: internet, drogerie, ja swój mam z Biedronki


Ostatnie cudeńko to najlepsza na świecie maska do włosów
Na razie jej nie używam, bo muszę skończyć poprzednie opakowanie.



Cena: 12.99

Dostępność: drogerie, internet, ja swoją mam z rossmanna


8 komentarzy :

  1. Ja nie testowałam jeszcze tej maskary ;P
    Zamierzam sobie kupić właśnie ten suchy szampon ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam przyjemność przetestować tą mascarę, będąc u mojej kuzynki ;)) Spisała się świetnie (więc polecam!)- taka tania, a prawdziwe z niej "cacko" :))
    PS. Świetne rzeczy!

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego tuszu to chyba jednak nie skorzystam, ale szampon czemu nie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co słyszałam to podobno dobre są kosmetyki :D http://karolina7-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.