czwartek, 3 lipca 2014

03/06/14

Ostatnio nic tutaj nie pisze, bo po prostu nie mam czasu.
Praca, praca, praca...
I tak w kółko.
Jutro akurat mam wolne, dlatego porobiłam kilka zdjęć i mam teraz czas na nowy post.

Ostatnio poszłam sobie tak po prostu do drogerii natura, po krem do nóg... a wyszło co wyszło:


Kupiłam nową odżywkę do włosów.
Gliss kur to mój faworyt. Wcześniej miałam tą czarną, ale gdy przeczytałam że ta ułatwia rozczesywanie to od razu ją wzięłam! Szczególnie, że gdy przez 8h ma się związane włosy to później ciężko jest je rozczesać...




Dezodorant perfumowany Bi es.
Nigdy nie miałam niczego z tej firmy, więc to mój "pierwszy raz" 


Oraz mój dzisiejszy outfit ;)



blouse- diy/ shorts-no name/ shoes- butik/ bag-centro/ glasses- terranova

A wam jak mijają wakacje/urlop???
Jakieś szczególne plany? 




Pozdrawiam,
Violet.

6 komentarzy :

  1. świetny outfit ;))
    ale jesteś chuda *.*
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak spisze się ta odżywka :)
    fajny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywka jest mega, już mogę ją polecić :)

      Usuń
  3. Bądź co badź, fajny "krem do nóg" xd
    Zapraszam do mnie.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.