poniedziałek, 23 czerwca 2014

prezenty

Dziś mam dla was post, w którym pokażę co takiego Łódzkie Blogerki otrzymały od sponsorów na spotkaniu.

A więc zacznijmy:

1. Eveline Cosmetics


Zaskoczona byłam bardzo prezentem od tej firmy.
Mnóstwo rzeczy znalazło się w niej.
Z czego oczywiście jestem bardzo zadowolona :)


Otrzymałyśmy aż 3 żele do higieny intymnej.

2 pomadki w przepięknych odcieniach.
Bardzo mi się spodobały, szczególnie róż jest moim faworytem.

A także korektor pod oczy, w odcieniu "light". Chyba troszke jest za ciemny do mojej karnacji...
Krem CC, cera jasna! Coś dla mnie.
Gume do stylizacji włosów.
Luksusowy jedwab do ciała.
Top coat do paznokci.

Bardzo dziękuję firmie za ten zestaw.
Myśle, że wszystko w niedalekiej przyszłości się przyda :)

2. Laboratorium Pilomax



Szczotka do rozczesywania po nałożeniu maski do włosów
Turban? Chyba tak się to nazywa. Jest przegenialny! 

Szampon głęboko oczyszczający do włosów jasnych
 Maska regenerująca włosy suche i zniszczone jasne
Ekstrakt z aloesu oraz henny, czyli maska regenerująca


3. Alle paznokcie


Pomarańczowy lakier do paznokci
Odżywka do paznokci
Preparat do skórek
Pilniczek

To wszystko.
Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

Pozdrawiam,
Violet.








6 komentarzy :

  1. ładny dostałaś kolor lakieru do paznokci :D
    a co do korektora dla mnie na szczęście nie jest za ciemny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale powiem ci że super kryjący to on nie jest -,-
      no dla mnie troche za żółty ;/

      Usuń
  2. Zainteresował mnie krem CC od Eveline. Lubię kosmetyki tej marki, a kremu CC jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię tą firmę. dla mnie ten krem to nowość

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.