sobota, 14 czerwca 2014

festiwal kolorów, 14.06.14 łdz

Dziś odbył się festiwal kolorów w łodzi!
Pomimo tego że na początku pogoda nie dopisała, to jednak wyszłam z domu i tam pojechałam.

Było świetnie, pomimo tego że byłam sama...
Pozytywnie nastawieni ludzie i ten proszek/pył? haha z tym było najwięcej frajdy :D
Każdy był kolorowy, mega zabawa!

Tutaj zdjęcie jak ja wyglądałam, szkoda ze byłam tylko na 1 wyrzucie, ale chociaż tyle :)

 


A tutaj zdjęcia ze stron :) jak to wyglądało... 








20 komentarzy :

  1. Hahah świetnie to wyglądało! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo meega, jeszcze jak stałam w środku tłumu i był wyrzut kolorów to za dużo nie było widać :D

      Usuń
  2. Szkoda, że u mnie w mieście nie realizują takich akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh szkoda ;< trzeba było do łodzi przyjechać!

      Usuń
  3. Zazdroszczę udziału w takim festiwalu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mnie nie było. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa z tym festiwaalem :)
    miałąm jechac ale nie wypaliło ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry post :D świetna rzecz, nie slyszałam o czymś takim a chętnie bym się wybrała :))

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze we wrocławiu na pewno ma sie odbyć :P

      Usuń
  7. zazdroszczę, szkoda, że w moim mieście nie ma takiego zwyczaju. Może kiedys się wybiorę. :)
    Zapraszam do mnie. Będę bardzo wdzięczna za poklikanie w linki w ostatnim poście.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com/2014/06/stworz-swoja-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na festiwal kolorów we Wrocławiu, świetna sprawa! :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tam miałam być! Tak bardzo chciałam, tak bardzo czekałam... i niestety dzień przed wypadło mi coś innego ;(
    Ale mam obiecane, że pojade do Wrocka na festiwal kolorów :D Już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no patrz, ja też chyba jadę do wrocławia :D

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.