czwartek, 26 czerwca 2014

Asp łdz 25/06/14, part 1

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w kilku (aż 6) pokazach kolekcji dyplomowych łódzkich studentek akademii sztuk pięknych.
Były to kolekcje licencjackie. 

Dzień wcześniej odbyły się próby, na które zabrałam Pauline.
Niestety, było to bardzo nudne i ciągnęło się w nieskończoność... 
Paulina prawie zasypiała i ja również.
Byłyśmy tam ok. 5h... 

Następnego dnia odbyły się pokazy. Łącznie wszystkich projektantów było 54 podobno...
Z jednego pokazu szybko musiałam się przebierać do kolejnego.
Na szczęście projektantki wszystko ogarniały i wiedziałam do kogo kolejno miałam BIEC.

Sam wybieg jest wspaniały! 
Gdy po nim szłam, czułam sie świetnie! Pomimo tego że nikogo kompletnie nie widziałam na widowni, w tym mojego K. , bo światło padało na mnie.

Zdjęcia niedługo dostanę z pokazów, mam nadzieję!
A tutaj zdjęcie które wykonała Paulina: był to drugi pokaz w rozpisce. Projektantka : Martyna Sowik 



A tutaj zdjęcia jak wygląda wybieg oraz backstage:







Dziś o północy dowiem się czy zdałam maturę czy nie ;x 
Strasznie sie bojeeeee ! Masakra.

4 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. no troszke poszalałam z tymi pokazami :)

      Usuń
  2. A ja jeszcze nigdy nie byłam na żadnym pokazie, aż wstyd się przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no ja jedynie na obronach chadzam, bo nikt inny mnie nie chce z moim wzrostem ;c

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.