wtorek, 3 czerwca 2014

accessories

Wczoraj w końcu wybrałam sie na małe zakupy.
Samotnie, bo jak na razie nie mam ochoty spotykać sie z kimkolwiek.
Odwiedziłam manufakturę.

A oto co tam kupiłam:

skórzany granatowy portfel, w którym od pierwszego wejrzenia sie zakochałam :)
cena: 39,90
sklep: centro





Zakupiłam także, bardzo dużo kolczyków, bo stwierdziłam że ja w ogóle w domu nie mam kolczyków ;o
sklep: sinsay

1. cena na tekturce 



2. cena 12.99




3. cena: 9,99



Jak się podobają nowe dodatki??

Buziaczki :*





22 komentarze :

  1. Ja mam same kolczyki z Sinsay'a, ja chyba już pół sklepu wykupiłam :)

    Zapraszam do mnie : http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny portfel!
    i trochę dużo tych kolczyków haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zaszalałaś z dodatkami :) fajny portfel

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te kolczyki, ja niestety należę do osób, które sztuczna biżuteria bardzo uczula :(

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne akcesoria :)
    eyes-zuzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja przestałam nosić kolczyki i niestety już teraz nie włożę, a szkoda bo jak widzę te pierwsze z Sinsay to aż mam ochotę z powrotem założyć;)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dodatki bardzo ciekawe , aczkolwiek mogłaś dać zdjęcia jak leża na Tobie na przykład !
    Czekam na to ;p

    www.via-dance.blogspot.com serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy. Ja niestety (bądź stety:D) nie noszę już kolczyków, ponieważ robię sobie tunele, więc nie za bardzo mam jak. Jednak torebka cudna ;)
    ✿ Zapraszam do mnie! - kilk ✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie torebka tylko portfel, ale kopertówkę bardzo przypomina

      Usuń
  9. świetne kolczyki. Ja zawsze zastanawiam się nad kupnem takiego zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolczyki mi się bardzo podobają, ostatnio właśnie takie preferuję, też muszę się gdzieś wybrać, żeby odświeżyć swoją kolekcję, bo ostatnio tylko w jednych chodzę bez przerwy. ;)
    a idealnego dla siebie portfela szukam od kilku już lat i do tej pory znaleźć nie mogę. Twój mi się kolorystycznie podoba, ale nieco za duży jak dla mnie jest. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam tak samo z kolczykami, a co do portfela to jak dla mnie jest ok ;p

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.