niedziela, 29 czerwca 2014

29/06/14

Pomimo tego, że jestem w fatalnym stanie, bo wszystko mnie dziś boli i do tego jestem zdołowana, napisze post!

Ostatnio dużo sie nie wydarzyło:

Zdałam maturę!!!!!!!!! JUUUPI
Siedzenie do północy opłaciło się i bardzo chciałabym podziękować moim ukochanym za to że siedzieli ze mną i wysłuchiwali tego jak bardzo boje sie wyników.
Jesteście kochani!

Zapisałam sie w końcu na studia.
Marketing i zarządzanie zasobami ludzkimi.
120 zł za dwa kierunki! No serio? ... -,-

Pozostały mi 3 miechy do końca wakacji ;c
W planach jest Grecja, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

Od jutra do ogrodnika pracować.
MASAKRA! Tak bardzo nie chce tam iść, ale musze coś zarobić na te wakacje...

Niedawno zrobiłam sobie takie oto pazurki.
Troche drapieżny wzorek :)


Wybrałam się też w końcu na małą wycieczke rowerową po moich okolicach



A także ostatnio polubiłam bardzo takie outfity:


Co sądzicie?
A jak u was wakacje? Jakieś plany?



Pozdrawiam,
Violet :)

4 komentarze :

  1. Gratulacje ! Bardzo podoba mi się ten wzorek na paznokciach oraz piękny outfit :D

    http://yuxu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje matury :D wzorek wzorkiem, ale pazurki to masz w świetnym stanie ;) a co do stroju, to koszula mnie zauroczyła, zdradzisz gdzie kupiłaś? ;D

    A w wakacje.. praca, projekty itd i w sierpniu wyjazd koło Mielna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszula jest z outletu terranovy na pietrynie. :P
      już paznokcie są w złym stanie

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.