wtorek, 17 czerwca 2014

16/06/14

Wczoraj w końcu widziałam się z Pauliną.
Ślepa, głucha, chudzinka <3
 Dostałam od niej prezent ! (poniżej zdj)
Jak to na nas przystało, spotkałyśmy sie w manufakturze.
Chodziłyśmy po sklepach, kupiłyśmy sobie takie same bluzy :)))
Ja przy okazji rozdałam aż 3 cv w sklepach. Fajnie jakby sie ktoś odezwał, bo do ogrodnika nie chce mi sie iść...

Dzień bardzo udany :)








buty: cropp/ bluza: c&a/ top: cropp

A teraz zdjęcia prezentu od Pauliny !!! 

 


 



 Na deser poszłyśmy do budki zrobić sobie zabawne zdjęcia.






 Buziaczki ; *







2 komentarze :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.