niedziela, 29 czerwca 2014

29/06/14

Pomimo tego, że jestem w fatalnym stanie, bo wszystko mnie dziś boli i do tego jestem zdołowana, napisze post!

Ostatnio dużo sie nie wydarzyło:

Zdałam maturę!!!!!!!!! JUUUPI
Siedzenie do północy opłaciło się i bardzo chciałabym podziękować moim ukochanym za to że siedzieli ze mną i wysłuchiwali tego jak bardzo boje sie wyników.
Jesteście kochani!

Zapisałam sie w końcu na studia.
Marketing i zarządzanie zasobami ludzkimi.
120 zł za dwa kierunki! No serio? ... -,-

Pozostały mi 3 miechy do końca wakacji ;c
W planach jest Grecja, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

Od jutra do ogrodnika pracować.
MASAKRA! Tak bardzo nie chce tam iść, ale musze coś zarobić na te wakacje...

Niedawno zrobiłam sobie takie oto pazurki.
Troche drapieżny wzorek :)


Wybrałam się też w końcu na małą wycieczke rowerową po moich okolicach



A także ostatnio polubiłam bardzo takie outfity:


Co sądzicie?
A jak u was wakacje? Jakieś plany?



Pozdrawiam,
Violet :)
4

czwartek, 26 czerwca 2014

Asp łdz 25/06/14, part 1

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w kilku (aż 6) pokazach kolekcji dyplomowych łódzkich studentek akademii sztuk pięknych.
Były to kolekcje licencjackie. 

Dzień wcześniej odbyły się próby, na które zabrałam Pauline.
Niestety, było to bardzo nudne i ciągnęło się w nieskończoność... 
Paulina prawie zasypiała i ja również.
Byłyśmy tam ok. 5h... 

Następnego dnia odbyły się pokazy. Łącznie wszystkich projektantów było 54 podobno...
Z jednego pokazu szybko musiałam się przebierać do kolejnego.
Na szczęście projektantki wszystko ogarniały i wiedziałam do kogo kolejno miałam BIEC.

Sam wybieg jest wspaniały! 
Gdy po nim szłam, czułam sie świetnie! Pomimo tego że nikogo kompletnie nie widziałam na widowni, w tym mojego K. , bo światło padało na mnie.

Zdjęcia niedługo dostanę z pokazów, mam nadzieję!
A tutaj zdjęcie które wykonała Paulina: był to drugi pokaz w rozpisce. Projektantka : Martyna Sowik 



A tutaj zdjęcia jak wygląda wybieg oraz backstage:







Dziś o północy dowiem się czy zdałam maturę czy nie ;x 
Strasznie sie bojeeeee ! Masakra.
4

poniedziałek, 23 czerwca 2014

prezenty

Dziś mam dla was post, w którym pokażę co takiego Łódzkie Blogerki otrzymały od sponsorów na spotkaniu.

A więc zacznijmy:

1. Eveline Cosmetics


Zaskoczona byłam bardzo prezentem od tej firmy.
Mnóstwo rzeczy znalazło się w niej.
Z czego oczywiście jestem bardzo zadowolona :)


Otrzymałyśmy aż 3 żele do higieny intymnej.

2 pomadki w przepięknych odcieniach.
Bardzo mi się spodobały, szczególnie róż jest moim faworytem.

A także korektor pod oczy, w odcieniu "light". Chyba troszke jest za ciemny do mojej karnacji...
Krem CC, cera jasna! Coś dla mnie.
Gume do stylizacji włosów.
Luksusowy jedwab do ciała.
Top coat do paznokci.

Bardzo dziękuję firmie za ten zestaw.
Myśle, że wszystko w niedalekiej przyszłości się przyda :)

2. Laboratorium Pilomax



Szczotka do rozczesywania po nałożeniu maski do włosów
Turban? Chyba tak się to nazywa. Jest przegenialny! 

Szampon głęboko oczyszczający do włosów jasnych
 Maska regenerująca włosy suche i zniszczone jasne
Ekstrakt z aloesu oraz henny, czyli maska regenerująca


3. Alle paznokcie


Pomarańczowy lakier do paznokci
Odżywka do paznokci
Preparat do skórek
Pilniczek

To wszystko.
Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

Pozdrawiam,
Violet.








6

sobota, 21 czerwca 2014

19/06/14 #LDZbloguje

W dniu 19.06.2014 w pijalni czekolady wedel, odbyło się I Spotkanie Łódzkich Blogerek.
Pogoda była ładna.
Miejsce też, miało swój klimat.



Żeby Marta (główna organizatorka) dała radę przenieść od auta do wedla wszystkie paczkuszki, co zrobiła? Wzięła wózek na zakupy i nim podjechała pod główne wejście  HAHAHA
Widok zabawny! 


Oczywiście zdjęcie mojej białej czekolady z truskawkami na zimno!
Pyszne to było!


I pogaduszki z innymi blogerkami.





Dziękuję bardzo Patrycji za to zdjęcie.
Jak na nie patrze to chce mi się śmiać HAHA



Otrzymałyśmy prezenty od pilomax, eveline cosmetics oraz alle paznokcie, za które bardzo dziękuję :)





Spotkanie uważam za bardzo udane.
Można było miło pogadać i dowiedzieć się jakiś nowinek kosmetycznych, a także drogeryjnych np. o tym że niektóre ekspedientki odcinają pomadki nożem i jak bardzo denerwuje nas wścibski ochroniarz z rossmanna.

Mam nadzieję, że Łódzkie będzie spotykać się w takim gronie, aby poznać się i porozmawiać.





10

piątek, 20 czerwca 2014

20/06/14

 Hej!
Jak u was? U mnie totalne nuuuuudy! Nie mam co robić, że aż dzis zaczęłam sprzątać. Nie zdarza się to zbyt często...
Ten post poświęcę raczej na moje outfity z ostatnich dni.

Pierwszy ze spotkania z Pauliną.
Wspomniałam o nim w tym poście KLIK


Uwielbiam takie koszule! Tą akurat zakupiłam w sklepiku na piotrkowskiej.
Oczywiście, kawałek musi być włożony w spodnie i do tego wygodne baleriny.
Okulary z racji tego że słońce mocno świeciło, a moje oczy nie lubią promieni słonecznych.





Drugi outfit jest z wczoraj.
Wczoraj zostało zorganizowane pierwsze spotkanie łódzkich blogerek 
#LDZbloguje 



Tak, wiem ! Założyłam spódniczkę, co często mi się nie zdarza.
Projekt i wykonanie spódniczki mojej mamy.
Koszulka firmy oodji.
I znów baleriny, chociaż nie ma ich na zdjeciach.








A o spotkaniu łódzkich blogerek już niebawem. :)









12
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.