poniedziałek, 19 maja 2014

sunday

Czas na kolejną notkę.
Wczoraj spędziłam świetny dzień ! Pierwsza niedziela wakacji, a taka zabawa HAHA
Szkoda, że na dellu przysypiałam, bo nudy były straszne, a podobno później się ścigali. TYLE PRZEGRAĆ! ;c
W tą niedzielę kupie se zgrzewkę energoli, żeby nie zasnąć :D

PS szykują się nowe sesje, niektóre na prawde warte uwagi, ale to niedlugo :)







white blouse-diy, 1jeans- terranova, 2jeans- bershka, grey blouse- diy, blue kardigan- no name

PS2 zapraszam na mojego instagrama!

4 komentarze :

  1. ojej zazdroszczę, że masz już wakacje! ja swoje zacznę 1 czerwca, więc już tylko jedenaście dni i mam raj :))
    ps. wyłącz weryfikację obrazkową w komentarzach..

    http://azur3nge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę i to bardzo :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no ale trzeba było cięzko się na to postarać :P

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.