poniedziałek, 12 maja 2014

Spoken matura.

Hej wszystkim!
Jestem tak podekscytowana!!!
Zdałam mature ustną z angielskiego na 93% !!! OBŁĘD, bo gdy wyszłam z egzaminu myślałam że nawet 70% nie otrzymam, a tu taki szok :O
Myślę, że mogłabym zdać na to 100% (bo zabrakło mi 2 pkt.) ale ten stres. JEJU, coś okropnego, w pewnym momencie ja w ogóle słówek nie znałam!

Dla innych maturzystów: NIE STRESUJCIE SIĘ !!! Na pewno zdacie i nie przychodźcie dużo dużo wcześniej przed egzaminem.

Po egzaminie Darek wpadł na chwile, ogólnie to nawet przyjechał z Lutka do Knz żeby sobie poczekać na mnie haha :D To jest spoko przyjaciel! Chyba jego obecność mi pomogła, w piątek też chyba musi sie pojawić, to zdam ustny polski!
Żeby tego nie było mało, podarował mi śliczny bukiecik kwiatów z okazji urodzin :)) (jakby co, to mój chłopak podarował mi różyczkę, a zapomniałam napisać o tym )








8 komentarzy :

  1. Gratuluję tak dobrego wyniku! :) Zmień czcionkę na bardziej czytelną, bo strasznie niewygodnie się czyta ;p

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też myślę nad zmianą xd ale dzięki za opinie!

      Usuń
  2. Gratuluję, ja się właśnie boję ustnego z angielskiego, ale po prostu chce to zdać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli znasz słówka i potrafisz to skleić w zdanie to luzik :P zdasz zdasz!

      Usuń
  3. Gratuluję! + cudowne zdjęcie po prawej stronie :D
    http://s0methingood.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję :) niedługo może dodam post ze zdjeciami z tej sesji wiec zapraszam jeszcze do oglądania :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny blog. super zdjecia.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.