sobota, 17 maja 2014

next

Mam dziś zły dzień. Oj tak. 
Zaczęłam od pyszniutkiego śniadania (zdj. poniżej), później musiałam w końcu ogarnąć książki, notatniki, zeszyty i inne po maturalnej nauce i nawet chciało mi się pomalować paznokcie! 

Cały czas myślę który kierunek na wydziale zarządzania uł wybrać ;c
Ostatnio znajomy podsunął mi pomysł z zarządzaniem zasobami ludzkimi, po przeczytaniu opisu studiów nawet mnie zachęciło. Stanowisk gdzie mogę pracować jest dużo, opis zajęć całkiem całkiem, a jak już przeczytałam że można wyjeżdżać do innych krajów podczas nauki to już w ogóle byłam zachwycona.
A wyjade se do hiszpanów i będę podrywać ^^ hahaha albo francuzów.

Polecacie mi jakiś kierunek z zarządzania? A może ktoś z was już studiuje na takowym wydziale?






14 komentarzy :

  1. Śniadanko wygląda pysznie <3
    Pięknie malujesz paznokcie ;w; Ja nigdy nie potrafię tak idealnie XD
    Co do kierunku to mam nadzieję że się w nim odnajdziesz :3
    Powodzenia :*
    bittersweethyoru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wjem i było pyszne :3
      a ja tak bardzo perfekcyjnie nie maluję paznokci, ale dzięki :)

      Usuń
  2. Ojeja ale mi narobiłaś smaka na gofry :) lecę do kuchni! Co do zarządzania to nie mam bladego pojęcia, ale zgodzę się z Twoim kolegą, zasoby ludzkie to dobry kierunek, bo pracy dużo po tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha przepraszam za narobienie ochoty na gofry ! :D
      no właśnie czytałam i tam jest bardzo dużo pracy po tym

      Usuń
  3. podobno pomarancz to hit sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo fajnie wiedzieć! to dobrze że jednak kupiłam :D

      Usuń
  4. kolejny blog, na którym gofry spotykam. jak nic, będę musiała gdzieś ich jutro poszukać. ;)
    co do zarządzania, to HR jest teraz bardzo popularny. poszukaj może jakiś nowych kierunków z nim związanych, bo tworzą tego teraz sporo, może coś Cię zaciekawi. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha gofry najlepsze!!!
      hr? co to jest ?

      Usuń
  5. Śniadanie wygląda przepysznie i na pewno za niedługo sobie takie zrobię ^^
    Śliczny jest ten lakier *o* A co do kierunku to nie mam pojęcia, który mogłabym Ci polecić :c
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha i był przepyszny :)))
      a lakier ładny, ale na moim paznokciach już po 1 dniu są odpryski ;/

      Usuń
  6. pyszności
    super kolor lakieru ;D ♥
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śniadanko wygląda pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.