piątek, 16 maja 2014

holidays!

WAAAAAAAAAAAKAAAAAACJEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

W końcu, te zasłużone, po tylu dniach matur i ciężkiego zakuwania !
Polski ustny na 90% :) nie spodziewałam sie !

Nawet mój ukochany przyjechał na wyniki. WOW.
Odwiedziłam manu na chwilę, ale nie znalazłam niczego ciekawego... może wy polecacie jakieś stronki, gdzie można kupić strój kąpielowy???

Czas na jakieś fotki, z zeszłego roku, chyba moja najlepsza sesja.
*jedno zdjecie jest z prawej strony ->

Fociła Natalia Łęgoszewska
Pomalowała Emilia Królikowska
Pozowała Ja Wioleta Sobczak
miejsce: Łódź Kaliska









11 komentarzy :

  1. Fajne połączenie czerwonych spodni z koszulą w paski, bardzo mi się podoba. Buty lubię na płaskiej podeszwie, ale wiadomo każdy ma swój gust. Ogółem bardzo udana stylizacja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do sesji nigddy nie zakładam butów na płaskiej podeszwie, lepiej zawsze z obcasem :)

      Usuń
  2. Zdjęcia w sukience są świetne :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja na Kaliskiej:) Najdłuższe wakacje życia:) Nie zmarnuj ich! Baw się ile wlezie:), weryfikacja obrazkowa skutecznie zniechęca do pozostawiania komentarzy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oczywiście że ich nie zmarnuję :D
      co radzisz zrobić zeby to poprawić???

      Usuń
  4. Ale jesteś śliczna *o*
    http://mikosblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.