piątek, 9 maja 2014

Hello everybody!

Założyłam tego bloga ponieważ od dawna interesuję się modą. Prowadziłam już wcześniej bloga keczupina.blogspot.com , nie był on raczej o modzie. Wolałabym teraz wklejać tutaj moje outfity, przemyślenia na temat zmieniających się trendów, a także czyste refleksje na temat codziennego życia. ;)

Na początek, outfit z zakończenia szkoły i matur, do których własnie podchodzę...






1skirt- top shop, 2skirt- handmade my mum, pink shirt- pepco, boots- no name ;x white blouse- handmade my mum <3

14 komentarzy :

  1. Życzę powodzenia na nowym blogu. Zapraszamy do mnie :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby nie zapeszać, nie dziękuję :)

      Usuń
  2. świetny blog :)
    zapraszam do mnie i jeśli masz czas byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki pod obrazami :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jednak na razie dopiero się rozkręcam :)
      a poklikam, co mi tam :D

      Usuń
  3. masz świetne nogi *-* i ładnie wyglądasz w tych spódnicach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i zarazem bardzo elegancko, chętnie wpadnę tutaj jeszcze nie jeden raz ;)
    Powodzenia w blogowaniu!
    http://chmiiellu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawy blog :) Powodzenia w blogowaniu i na ustnym polskim :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.