wtorek, 13 maja 2014

bored

Hej wszystkim!
Właśnie leże w łóżku, pod kołderką, z laptopem obok oraz kartkami do ustnej matury z polskiego.
Na zewnątrz świeci słońce, a ja udaje, że się uczę haha...

Chciałabym w tym poście pokazać wam moje pierwsze kroki w makijażu oczu oraz nowy pomysł na wzorek na paznokcie.
Piszcie w komentarzach, co zmienić, co poprawić albo zaproponujcie dla mnie coś nowego. Byłoby mega z waszej strony! :)
Z góry dziękuję.

PS. doradźcie mi jakiś pomysł na sesje zdjęciową, bo po maturach powracam do modelingu!





Pozdrawiam :)
i zapraszam na mojego INSTAGRAMA i MAXMODELS :)






10 komentarzy :

  1. aa ojejku jaka Ty jestes sliczna! :)

    Zapraszam do mnie, bedzie mi niezmiernie milo jezeli skomentujesz najnowszy post! :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jej, dziękuję :)

      ok! zaraz wejde i poczytam

      Usuń
  2. śliczna! :)
    i fajny wzorek, w makijażu natomiast mi czegoś brakuje, albo właśnie coś nie w moim stylu. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) niedługo postaram sie dodać jakiś nowy ciekawy wzorek :P
      spokojnie, to dopiero moje pierwsze kroki w makijażu ;p

      Usuń
  3. sesja na moście, ze świecami gdy jest ciemno :)) Wymyślisz coś! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2014/05/sheinside.html <-- poklikasz w linki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w łodzi trochę cięzko o most i ładną scenerie, ale dzięki za pomysł :)

      Usuń
  4. Śliczny makijaż i powodzenia w nauce!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.