sobota, 10 maja 2014

Birthday!!!


Tak, tak właśnie wbiło mi ostatnie naście na karku ;c
To smutne, czuje się jak 60letnia babunia której bliżej jest do trumny niż do życia i serio tak marudzę znajomym i rodzinie, to straszne. !!!!
Niby urodziny, a ja tak na prawdę nie czuję się jakoś szczęśliwa ani nic... byłam świadkiem jak przyjaciółki pewnej osoby robią jej niespodziankę z takowej okazji i to mnie jeszcze bardziej przygnębiło. Mam przyjaciela (jedynego najwidoczniej), który o tym pamięta i to nawet miłe, ale myślałam że osobom którym również na mnie zależy chociaż wyślą na tym głupim fb to : sto lat!
Jednak tak nie było, szkoda że na niektórych można sie tak zawieść ;c

Btw. mój (ukochany, jednak nieznośny) chłopak zabrał mnie na kolację do restauracji. Tyle dobrego chociaż z tego dnia :)

A teraz outfit z kolacji:
sukienka uszyta przez moją mamusię! :)




Powiem wam, że wygenerowane życzenia z google poprawiły mi humor :)

Pozdrawiam ! :) 
i zapraszam na mojego INSTAGRAMA!!!



8 komentarzy :

  1. Wszytskiego najlepszego,
    zdrowia, szczęscia, pieniędzy,
    usmiechu na twarzy i wszytskiego czego sobie życzysz :) (Późne życzenia ale szczere )

    Ja urodziny mam za 2 tygodnie, nie wiem co mnie czeka.
    Śliczna sukienka, pozdrów mamę ;)

    http://siula-siu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe życzenia :))
      wpadaj tutaj często, bo będę wrzucać dużo stylizacji głownie uszytych przez mamę :)

      Usuń
  2. Spóźnione życzenia,ale wszystkiego najlepszego i sukcesów w blogoowaniu!
    Twoja mama uszyła piękną sukienkę,marzy mi się taka ♥
    Zapraszam do mnie na post z nowościami,miło mi będzie jeśli skomentujesz.:)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za życzenia :))
      dużo osób już mi to mówiło że jest ładna i powiem ci że nawet bardzo dobrze sie w niej czuję i na szczęście tylko ja takową posiadam, ha ! (projekt mamy)

      chetnie i do ciebie wpadnę :)

      Usuń
  3. spełnienia wszystkich marzeń! :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat :) spełnienia wszystkich marzeń :)) sukienka bomba, bardzo fajny materiał a te wzory obłędne, sama bym taką chciała :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :)
    to ja może z mamą otworzę jakiś sklepik internetowy haha bo z 10 dziewczyn chce tą sukienkę ;p

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.