piątek, 30 maja 2014

axotret&iwostin

To będzie moja pierwsza recenzja.

Chcę wam trochę opowiedzieć o zmianie "mojego życia". Dużo w tym prawdy jest.
Produkty które chcę wam przedstawić to tabletki AXOTRET (akurat moje sie tak nazywają) oraz krem IWOSTIN PURRITIN.

Na pierwszy rzut idą tabletki.
Są one oczywiście na receptę, wydawaną przez dermatologa.
Ponadto trzeba podpisać mini umowę z lekarzem.
Ogółem moje tabletki nazywają się axotret, ale wiem że jest dużo innych nazw. Ja po prostu wziełam te najtańsze.
Co miesiąc muszę chodzić do lekarza na kontrolę i dostawać nową receptę, a ponadto ostatnio (po 4 miesiącach stosowania lub 5 ) dostałam skierowanie na pobranie krwi w celu sprawdzenia cholesterolu.
Cena.: od 100 wzwyż - zależy jaka firma
Dostępność: każda apteka

PLUSY:
- lek przeznaczony do usuwania trądziku
- zmiany widoczne już po 1 miesiącu stosowania
- łatwa dostępność
- ustalasz indywidualnie kiedy chcesz brać tabletki, czy rano, wieczorem, czy o obojetnie której godzinie
- to tylko dwie tabletki: malutka (jak no spa) oraz większa (jak ibum)

MINUSY:
- mnie już po 1 tyg. stosowania zaczęły wysychać usta i buzia, jest to jedyny minus który doskwiera każdemu przez całość leczenia
- wysypka, ale to tylko kilka razy i dość mała
- badanie krwi- moja zmora
- łzawiące oczy, one takze troche sie wysuszają

Myślę że to wszystko odnośnie tabletek. Poniżej zdjecia jak wyglądają:




Drugim produktem, który podczas kuracji trądzikowej z lekiem axotret jest bardzo potrzebny, to krem przywracający nawilżenie.
Jw. w minusach napisałam że lek ten wysusza buzię i to bardzo.
Krem był i jest dla mnie ukojeniem !
Cena: ok. 30 zł
Dostępnośc: apteki

PLUSY: 
- bardzo dobrze nawilża skórę
- jest lekki
MINUSY:
- nienawidzę kremów do twarzy :D
- gdy go nałożymy to twarz wydaje się przetłuszczona 

To chyba tyle na ten temat.
Kilka zdjęć:



Jak myślicie, jak na pierwszą taką recenzję: dobrze mi poszło?

6 komentarzy :

  1. Na szczęście nie zmagam się z takimi problemami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny problem. Wypróbuję te tabletki. ;)
    http://inranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do nawilżania dostałam od dermatolog: Aknikare cream. Po nim skóra nie wydaje się przetłuszczona i nie świeci się ;) wręcz jest matowa. I nieweluje lekko zaczerwienienie

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.