piątek, 23 maja 2014

21/05/14

W końcu wyszło słońce, ja się na nim rozpuszczam, jest spoko!~

Co do daty w tytule, to ciekawy dzień, noc już nie za bardzo.
Moja ukochana Paulina w końcu do mnie przyjechała!!! Strasznie się za nią stęskniłam, bo dawno się nie widziałyśmy. Posiedziała u mnie, powygłupiałyśmy się.
I przyszedł czas na wyjście z domu, do jakiegoś klubu! Wybrałyśmy czekoladę, dobra atmosfera tam panuje, byłyśmy na ladies night, więc drinki do 23 za free :)))
No ale nic nie trwa wiecznie, jakoś przed 23 wyszłyśmy, bo moich znajomych nie chcieli wpuścić... chyba logiczne że do takiego klubu nie zakłada się kolorowych nike. -,-
Pochodziłam po pietrynie z nimi, ale już tak byłam wnerwiona, że zadzwoniłam po mojego ukochanego K., który mnie od nich uratował <3

Szkoda, że ta noc troche zepsuła moje relacje z niektórymi.
Ja wiedziałam, miałam takie przeczucie, że coś się stanie tej nocy.
No i Darek mi mówił, żebym uważała, a ja oczywiście nie uważałam...

Kilka zdjęć z tego pechowego dnia oraz mój mały urwis Maniek :


blouse-no name, shorts-sklepik na pietrynie, glasses- terranova





Sorki za to lekkie rozmazanie :<
shoes-vices woman, trousers- terranova, shirt- bershka



A teraz papa, bo mykam za chwile do mojego K. :)

Buziaczki :**


PS zapraszam na mojego instagrama




16 komentarzy :

  1. Śliczne, radosne zdjęcia. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia, masz fajną figurę i blog też spokoo. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ale nad figurą trzeba jeszcze popracować :P

      Usuń
  3. Hej, fajnie się czyta twojego bloga, zdjęcia też dodajesz ciekawe ;) Wgl spoko ;)
    Obserwujemy? W wolnej chwili daj znać u mnie ;)
    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Bardzo fajny blog.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna figura. :*
    Króliczek przesłodki, uwielbiam. <3
    Zapraszam do mnie. :*

    http://paajciaa94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo jeszcze bardziej słodszy :))

      Usuń
  6. wow....useful tips for me because I'm not so able to do make up! :) you're so precious!
    Lovely Read!
    http://meditationuk.blogspot.com/
    http://beauty2beautytips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale chudzinka z Ciebie :)! Bardzo fajny blog, wpisy się lekko czyta, no i zdjęcia są ładnym wykończeniem :).
    Obserwuję oraz zapraszam do odwiedzenia i obserwacji mojego bloga (dopiero zaczynam): http://www.fivehundredandsixdays.blogspot.co.uk/
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :) Śliczna jest ta sesja w czerwonych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.